هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست

خرید بک لینک
علم بهتر است یا ثروت!!!
بسی اندیشه و اندیشه و اندیشه!!
که آیاااااا،
علم بهتر است؟؟؟!!
یا ثروت بهتر است؟؟!!
هر سال موضوع تکراریه انشامان!!
علم بهتر است یا ثروت؟! __ بود؛

و حالا
اینْ زمانْ، اکنونْ،
مرزها برداشته شد
علم در خدمت ثروت شد
و حالا می نویسیم،
آری علم بهتر است از ثروت!!!
هم میل__هامان اشباع می شود
هم فطرت__هان تخلیه!!!!....
هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 13:56

ساحل نزدیک خونه ی من کمتر طوفانی می شه
راستش از هوای طوفانی استقبال نمی کنم
به همین خاطر دیگه سراغم نمیاد!!!
زمان اینقدر منُ در تنگنا گذاشته که دیگه وقت پذیرایی از یه روز طوفانیِ پر حاشیه رو ندارم ...

هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 13:56

وقت ست نعَره ئی به لب آخرزمان کشد
نیلی دراین صحیفه، براین دودمان کشد
سیلی که ریخت خانه ی مردم زهم چنین
اکنون سوی فرازگهی سرچنان کشد.

برکندَه دارد این بنیان سست را
بردارد اززمین هرنادرست را.
وقت ست زآب دیده، که دریا کند جهان
هولی دراین میانه ، مهیا کند جهان
بس دست های خسته، در آغوش هم شوند
شورنشاط دیگربرپا کند جهان.

هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 13:56

ره تاریک با پاهای من پیکار دارد به هر دم زیر پایم راه را با آب آلوده به سنگ آکنده و دشوار دارد به چشم پا ولی من راه خود رامی سپارم جهان تا جنبشی دارد رَود هر کس به راه خود عقاب پیرهم غرق ست و مست اندر نگاه خود نباشد هیچ کار سخت کان را در نیابد فکرِ آسان ساز شب از نیمه گذشته ست، خروس دهکده بر داشته ست آواز چرا دارم ره خود را رها منبخوان ای همسفر با من!به رو در روی صبح این کاروان خسته می خواند کدامین بار کالا سوی منزلگه رسد آخر که هشیار ست، که بیدار، که بیمار؟ کسی دراین شب تاریک پیما این نمی داند هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: بخوان ای همسفر با من,بخوان ای همسفر با من نیما,سرود بخوان ای همسفر با من,دانلود آهنگ بخوان ای همسفر با من,دانلود سرود بخوان ای همسفر با من, نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 13:55

بسیارشد به خواب
این خفته فلج
درانتظار یک
روزخوش فرج
پیوندهای او
گشتند سرد
ازبس که خواب کرد.
ازبس که خواب کرد
بیم است کاو نخیزد ازرخوت بدن
او را صدا بزن!
هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: او را صدا بزن, نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 13:55

می رنجم از رنجِ نوعِ بشر

...
هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 13:55

تا صبحدمان، دراین شب گرم افروخته ام چراغ، زیراک می خواهم برکشم بجاتر دیواری درسرای کوران.برساخته ام، نهاده کوری، انگشت، که عیب هاست با آن دارد به عتاب کوردیگر پرسش که چراست این، چرا آن ؟وینگونه به خشت می نهم خشت در خانه ی کور دیدگانی تا تَف آفتاب فردا بنشانمشان به سایبانیافروخته ام چراغ ازاین رو تا صبحدمان در این شب گرم می خواهم بر کشم بجاتر دیواری در سرای کوران هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: تا صبح دمان, نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 13:55

دایره ی تجربه هام اونقدر گسترده نیست که بگم همیشه چنینچیزی صادق هست اما در محدوده تجربیات و مشاهدات خودم ]شخصی [ بیشتر مواقعشاهد چنین موقعیت هایی با برقرار بودن چنین عاملی بودم؛ آدم ها توی هر قسمتی از زندگی که هستن، نتیجه ی سعی ها و تلاش های خودشون در قسمت هایقبلی زندگی رو دریافت می کنن؛ مادری که الان فرزندش رو بزرگ می بینه _ فرایند رشدظاهری _ اما رشد درون فرزندش چنین چیزی رو تصدیق نمی کنه ( چه بسیار مادرانی کهشاید فرزند خودش رو کامل می بینن ... ) ، نیاز داره اول از هر چیزی به خودش رجوعکنه! یه حساب و کتابی داشته باشه با خودش! فرزند هر خانواده خروجیِ "مکت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 13:55

فقیر و خسته به درگاهت آمدم، رحمی
که جز ولایِ تواَم نیست، هیچْ دست آویز
بیا که هاتف میخانه دوش با من گفت
که در مقام رضا باش و از قضا مگریز
میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست
تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز

هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: بیا که هاتف میخانه دوش با من گفت,تفسیر بیا که هاتف میخانه دوش با من گفت, نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 13:55

یه چند وقتی موضوع این دعا توی ذهنم تکرار میشدیادم نبود که کدوم دعای صحیفه سجادیه بودهتا همین یکی دو روز پیش که صحیفه رو برداشتم همین جور، دلی ، می خوندمبه این دعا رسیدم ؛برای وقتایی که با خودت و خدای خودت خلوت می کنیمی پرسی از خودت که من چِکارِ مفیدی انجام دادم، که برای بقیه خیر باشهو شاید هم نتونسته باشی کاری انجام بدیاین دعا خیلی بهت آرامش می دهوقتی ببخشی و طلب نیکی کنی برای کسی غیر از خودتمثل اینه که یکم بیشتر به خدا نزدیک میشیاین دعا می تونه خیلی زندگی امروزت رو با زندگی دیروزت متفاوت کنهاللَّهُمَّ وَ أَیُّمَا عَبْدٍ نَالَ مِنِّی مَا حَظ هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست...

ما را در سایت هنر آدم ، ارج نهادن به خوبی هاست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 13:11

صفحه بندی